08 januari 2018

kortpyssel

fick igång mig...på lite papperspyssel i kortformat.

Alltid trevligt o ha ett kort på hög för helt oväntat behöver man ju ett..eller två...

Matriel: gamla papper en del 10-15 år. Olika dies från Wish, gammal mesh,band o spets

Vän kort! ugglorna är från en die, embossat papper som är köpt för länge sen


ett kort man kan ge bara för att....
Guldfisk die, halva pärlor ,mesh som jag hittade i en låda...

Gunghäst die så söt..lite mesh o sånt som blivit över ... fjärdrar
o en bit gammal spets passar väl som en skickad kram?

lite sjörövarkort.... båt die, skattkarta=)
bakgrundpapperet är nog 10 år minst!! innan jag kom på vad jag skulle ha det till ;)

ett sjörövar kort till....en döskalle stämpel hade gjort pricken över men nån sån har jag inte...än =)




2 kommentarer: