08 februari 2018

skapar o jagar ljuset

I morse var det helt underbar ljus o soluppgång tyvärr missade ajg nog det vackraste med 3-4 minuter, men ska man vinka av Fille så blir det lite knapert med tid...o så ska man göra sig redo..ska vara förberedd lite tidigare om jag ser att det är vackert på G....måste ju fara i väg i bil för att få en långre horizont än här i skogen*hahah

Vy från färjeläget i oxelösund
hamninlopp o öarna Tror det är Furö närmast
 (dålig om inte usel på vad öarna heter men är ju ingen båt människa)



har försökt få till några kort ...månadens utmaning är födelsedags kort..min egen utmaning använd upp alla gamla papper o dekorationer*hahah o det är svårt framför allt när man ser allt nytt som kommit men samtidigt är nog jag lite stramare i strukturerna på ett kort inte massor med ryschpysch o inte mängder med bling bling ..lite är trevligt ...

har köpt ganska många stämplar de ska stämplas..färgläggas o sen klippas ut..tyvärr får jag värdens sendrag o smärta i händerna så kan inte sitta o "pula" så länge jag skulle vilja....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar